Her kan du sjekke driftsmeldinger fra Vestall. Vi sender meldinger om det er planlagt arbeid eller om det er pågående feil i et område.
Hva gjør du når strømmen går?
Hvis det ikke er registret planlagt arbeid eller feil i området er det lurt å sjekke eget anlegg før du kontakter oss.
Sjekk her om feilen er registrert hos oss:
Pågående strømbrudd
Planlagte utkoblinger
Dersom flere hus i nabolaget står uten strøm, ligger feilen oftest hos Vestall. Er det imidlertid bare din bolig som har strømbrudd må eget anlegg kontrolleres.
Sjekk om hovedsikringen eller inntakssikringen har gått. Har du luftinntak befinner inntakssikringer seg ofte på loftet i et eget inntaksskap.
Dersom du ikke får slått på jordfeilbryter kan du skru ut/slå av alle sikringer og prøve på nytt. Deretter kan du skru inn/slå på en og en sikring til du lokaliserer hvilken kurs det er feil på. Når sikring med feil er lokalisert kan du kontakte din lokale installatør for utbedring.
Vakttelefon – 76 11 25 10
Dersom feilen ligger i ditt private anlegg vil du bli fakturert for eventuell vaktutrykning. Bruk sjekklisten over for å sjekke eget anlegg.